Starostwo Powiatowe informuje: Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego: 2.09.2024 - 22.09.2024

Starostwo Powiatowe informuje: Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego: 2.09.2024 - 22.09.2024

Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Marszałkowskiego została umieszczona lista kandydatów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego.
Link do Listy kandydatów: https://bip.dolnyslask.pl/m,2730,kandydaci-do-rady-seniorow-wojewodztwa-.... Link do kandydatów subregion wałbrzyski: https://bip.dolnyslask.pl/m,2734,subregion-walbrzyski.html
Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego odbędą się w dniach 2.09.2024 – 22.09.2024. !!!UWAGA!!! PRZYPOMINAMY, ŻE GŁOS ODDANY PRZED WYZNACZONYM TERMINEM, TJ. PRZED 2.09.2024 JEST GŁOSEM NIEWAŻNYM
Wypełniony formularz głosowania należy przesłać w jeden z trzech sposobów:
1. osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
2. za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
3. w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Formularz do głosowania na kandydata powinien zostać podpisany podpisem elektronicznym przez głosującą osobę starszą lub w przypadku Podmiotu przez upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu osoby zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego Podmiotu.
O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji papierowej decyduje data wpływu do Urzędu. O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji elektronicznej decyduje data wpływu przez e-PUAP na skrzynkę elektroniczną Urzędu.