Szanowni Państwo ...
Starostwo Powiatowe w Kłodzku od kilku lat prowadzi systematyczne badania satysfakcji i oczekiwań klientów urzędu co do jakości świadczonych usług.
W ankietach, które dostępne są we wszystkich siedzibach urzędu, tj. w Oddziałach Zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie oraz w Kłodzku przy ul. Okrzei 1 i ul. Kościuszki 7, pytamy jak klienci oceniają, m.in. terminowość załatwianych spraw, fachowość urzędników czy też warunki lokalowe. Jesteśmy również zainteresowani oczekiwaniami odnośnie, m.in. dostępności formularzy czy też pomocy przy ich wypełnianiu. Z zadowoleniem mogę stwierdzić, że od 2005 roku nasi klienci oceniają działalność Starostwa Powiatowego w Kłodzku bardzo wysoko, a średnia ogólna ocena funkcjonowania urzędu osiągnięta w roku ubiegłym wyniosła aż 4,45 (na 5 możliwych) – wyniki badań zostały opublikowane na stronie bip.powiat.klo-dzko.pl.
Analizując wyniki badań ankietowych dążymy sukcesywnie do polepszania jakości kompleksowej obsługi klienta, w miarę posiadanych środków finansowych oraz możliwości organizacyjnych. Na przestrzeni trzech ostatnich lat wyremontowane zostały dwie siedziby urzędu – w Kłodzku przy Okrzei 1 oraz Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej, kierując się wymaganiami klientów w marcu 2011 ponownie otwieramy punkt kasowy w Bystrzycy Kłodzkiej oraz przygotujemy dodatkowe miejsca do wygodnego wypełniania druków
i formularzy w budynku przy Okrzei 1 oraz w Bystrzycy Kłodzkiej. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom umożliwimy dokonywanie płatności w kasie kartą płatniczą. Podjęliśmy również działania zmierzające do polepszenia sytuacji na parkingu przy urzędzie w Kłodzku – tymczasem będą to przedsięwzięcia organizacyjne, docelowo zostanie wyremontowany parking przy PCPR. Zamierzamy, ułatwiając naszym klientom załatwianie spraw w urzędzie, przygotować wzory wypełnionych formularzy i druków.
Szanowni Państwo, w drugiej połowie marca 2011 zaczynamy kolejne badanie Państwa oczekiwań i zadowolenia. Ankiety dostępne będą w kliku lokalizacjach: w Biurze Obsługi Klienta w budynku przy ul. Okrzei 1, w drugiej siedzibie urzędu w Kłodzku – przy ul. Kościuszki 7 oraz w Oddziałach Zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej
i Nowej Rudzie. Serdecznie zapraszam do ich wypełnienie i wrzucenia do przygotowanych pojemników. Wszystkie Państwa odpowiedzi i sugestie przyczynią się do ulepszenia, doskonalenia pracy Starostwa Powiatowego
w Kłodzku. Ankiety są anonimowe, zapewniamy więc całkowitą poufność i anonimowość badania. Dziękując za udział w badaniu ankietowym pozostaję z poważaniem
Starosta Kłodzki - Maciej Awiżeń