Biuro obsługi klienta w PKS Kłodzko

Autor: 
inf. M. Zilbert
bok-pks.jpg

W piątek, 24 czerwca br. w bazie PKS w Kłodzku S.A. uroczyście otwarto Biuro Obsługi Klienta. Profesjonalne biuro będzie oferować całe spectrum usług branży motoryzacyjnej –m.in.:  sprzedaż podstawowych akcesoriów i części samochodowych, przyjmowanie zleceń na usługi naprawcze i serwisowe, realizację opłat parkingowych oraz pełną informację o zakresie świadczonej działalności. BOK wyposażony jest w nowoczesny sprzęt i oprogramowanie komputerowe.
Przedsięwzięcie zostało w części dofinansowane ze środków pozyskanych za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy.
W czerwcu tego roku kłodzki PKS wzbogacił się również o autokar klasy turystycznej VDL FUTURA FHD2. Przestronne i klimatyzowane wnętrze, nowoczesny design oraz 51 miejsc siedzących to tylko niektóre z jego zalet.

Wydania: